Twilight Saga + "Twilight 5. rész" az az Night Light --> Másik blogom...=) Eléréshez katt a képre!!

Twilight Saga + "Twilight 5. rész" az az Night Light --> Másik blogom...=) Eléréshez katt a képre!!
„Ha tudtam volna, hogy elájulsz a mosolyomtól…” Vigyorgott Edward. Arra a befejezésre gondoltam, hogy „akkor nem mosolyogtam volna rád.” Ehelyett, Edward megint kitett magáért, mert ezt a befejezést kaptam: „… már előbb rád mosolyogtam volna.”

2009. augusztus 24., hétfő

"Nyitás"

Egy ideje gondolkodtam már, h nyitok egy blogot, melyre az eddig begyűjtött, vámpírtörténetekkel foglakozó könyveket teszem fel, és osztom meg azokkal akik szeretik az ilyesmit.
Nos, ma végre rá szántam magam.
Remélem sokatok leli majd örömét az oldalban, és számos könyvben, melyet felszeretnék majd tenni.

/Niky/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése